2013 m. sausio 21 d., pirmadienis

Odinės sagės...

Odines sages padariau seniai.Jos gulėjo ir gulėjo. Atėjo laikas jas  pademonstruoti. Šaliui- su bambukiniu žiedu, o raudoną ir oranžinę galima segti prie drabužių. Rudos gelytės skersmuo maždaug 3 cm, kitų 10 cm.
Natūrali oda.




Ir dar truputis apie mane ir mano šeimą...
Sausio 20 d. jau 12 metų kai mes susituokėm. 12-os sutuoktuvių metinės- tai Šilkinės vestuvės. Jau turiu vieną sūnų, kuriam 12-likti metukai, o kitam jau sausio 13 d. buvo 2 metukai. Ir turiu nuostabų, nuoširdų vyrą, kuris padeda man visuose mano kūrimo procesuose ...


7 komentarai:

  1. Sveikinu,mieloji,Tave ir tavo nuostabią šeimą.Jūs visi tokie laimingi ir gražūs.Laimės ir sekmės Jums gyvenime.
    O sagės -NEPAKARTOJAMOS:) Noriu:))))))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už sveikinimus, ir jei nori- tai bus tavo...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai grazios sages:)
    O jus seimyna noriu pasveikinti su sia grazia sukaktim :) Jusu seima tikrai labai stipri ir tau pasiseke, kad turi toki vyra, o jam - kad turi tave :) Ir jums abiems - kad turite vaiku, kurie praskaidrina gyvenima :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū už sveikinimus nuo visos mūsų šeimos...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tati,man tą oranžinę prašau suvynioti:))))))) ji man patiko

    AtsakytiPanaikinti
  6. Prisidedu prie sveikinimų!Tikrai gaži ir darni jūsų šeimynėlė!Taip ir toliau!Ir dukrai kaupkitės gal jau,ką?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sonata suviniuosiu, tik atsiusk adresą g-mail(u)...
    Lemurka, surasiu darbą ir paskui pagalvosim...

    AtsakytiPanaikinti